Különös közzétételi lista
Országos mérések eredményei
Az Országos kompetenciamérés (OKM) a 6. és 8.évfolyamos tanulók szövegértési képességét és a matematikai eszköztudását vizsgálja.
A statisztikák tanulóink egyenletes teljesítményét tükrözik, a szövegértés és a matematikai átlagok az országos, a városi és a korábbi eredményeinkhez képest szignifikánsan nem különböznek, az országos átlag felett alakulnak.
Intézményünk az Oktatási Hivatal által 2018 márciusában közzétett listán, az OKM adatai alapján a legtöbb hozzáadott pedagógiai értéket teremtő magyar iskolák közé került. Olyan intézmények tartoznak ide, amelyek jobb eredményt érnek el, mint tanulóik családi háttere alapján várható volna. A 8. évfolyamos eredményeik alapján harmadik éve rendelkezünk jó hátránykiegyenlítő hatással a matematika területén.
Mérési adataink elemzése 2022/2023. tanév
2021.
2019.
2018.
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2017.
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2016.
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
Korábbi évek eredményit itt találja.
Erdeményeinkről tájékozódhat az oktatási hivatal portálján is.
A mérésben a központilag kijavított és feldolgozott tesztfüzetek eredményei alapján – a tanuló egyedi mérési azonosítójával – a részt vevő tanulók egyéni elemzését is meg lehet tekinteni az Oktatási Hivatal portálján, itt. A mérési azonosítót minden egyes méréskor a szülőnek papír alapon átadtuk.
Az idegen nyelvi mérés az angol és német nyelvet első idegen nyelvként tanulók szövegértési készségeinek írásbeli mérése. A 6. évfolyamon a KER szerinti A1‐es, 8. évfolyamon a KER szerinti ( Közös Európai Referenciakeret) A2‐es nyelvi szintet méri. Célja a használható nyelvtudás mérése. A tesztfüzetek két részből állnak: olvasott szöveg értését és hallott szöveg értését mérő feladatokból.
Iskolánk tanulóinak átlagpontszáma mindkét nyelvből az országos átlag fölötti.
Különösen a heti 5 órában nyelvet tanulók nyújtanak minden évben kiemelkedő teljesítményt mindkét nyelvből, mindkét évfolyamon.
A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény szerint az iskola tanévenként az 5-8. évfolyamon megszervezi a tanulók fizikai állapotának és edzettségének mérését, vizsgálatát, melyet a testnevelést tanító pedagógusok végeznek. A különböző mérések összevetése az évek során egyértelműen azt mutatja, hogy a tanulók nagyobb része tartozik az "egészség" zónába.
A mérés eredményeiről bővebben tájékozódhat a netfit hírportálján, itt.
Kompetencia mérés eredményei 2007-2015-ig.
2015.
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2014.
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2013.
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2012.
4. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2011.
4. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2010.
4. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés
2009.
4. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés