olcsai444
nevelotestulet
szalmabála
Asztfaltrajzok

Különös közzétételi lista

Országos mérések eredményei

Kompetencia mérés

Nyelvi mérés

Fittségi mérés

 

Az Országos kompetenciamérés (OKM) a 6. és 8.évfolyamos tanulók szövegértési képességét és a matematikai eszköztudását vizsgálja.
A statisztikák tanulóink egyenletes teljesítményét tükrözik, a szövegértés és a matematikai átlagok az országos, a városi és a korábbi eredményeinkhez képest szignifikánsan nem különböznek, az országos átlag felett alakulnak. 
Intézményünk az Oktatási Hivatal által 2018 márciusában közzétett listán, az OKM adatai alapján a legtöbb hozzáadott pedagógiai értéket teremtő magyar iskolák közé került. Olyan intézmények tartoznak ide, amelyek jobb eredményt érnek el, mint tanulóik családi háttere alapján várható volna. A 8. évfolyamos eredményeik alapján harmadik éve rendelkezünk jó hátránykiegyenlítő hatással a matematika területén. 

 

 Mérési adataink elemzése 2022/2023. tanév

 

2021.

6.évfolyam
8. évfolyam

2019. 

6. évfolyam
8.évfolyam

2018. 

6. évfolyam 
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2017.    
6. évfolyam 
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2016. 
6. évfolyam 
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

Korábbi évek eredményit itt találja.

Erdeményeinkről tájékozódhat az oktatási hivatal portálján is.

A mérésben a központilag kijavított és feldolgozott tesztfüzetek eredményei alapján – a tanuló egyedi mérési azonosítójával – a részt vevő tanulók egyéni elemzését is meg lehet tekinteni az Oktatási Hivatal portálján, itt. A mérési azonosítót minden egyes méréskor a szülőnek papír alapon átadtuk.


Nyelvi mérés

Az idegen nyelvi mérés az angol és német nyelvet első idegen nyelvként tanulók szövegértési készségeinek írásbeli mérése. A  6. évfolyamon a KER szerinti A1‐es, 8. évfolyamon a KER szerinti ( Közös Európai Referenciakeret) A2‐es nyelvi szintet méri. Célja a használható nyelvtudás mérése. A tesztfüzetek két részből állnak: olvasott szöveg értését és hallott szöveg értését mérő feladatokból.
Iskolánk tanulóinak átlagpontszáma mindkét nyelvből az országos átlag fölötti.
Különösen a heti 5 órában nyelvet tanulók nyújtanak minden évben kiemelkedő teljesítményt mindkét nyelvből, mindkét évfolyamon.

2020/2021. tanévi mérés

2018/2019. tanévi mérés

2017/2018. tanévi mérés

2016/2017. tanévi mérés

2015/2016. tanévi mérés

2014/2015. tanévi mérés 

Fittségi mérés

A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény szerint az iskola tanévenként az 5-8. évfolyamon megszervezi a tanulók fizikai állapotának és edzettségének mérését, vizsgálatát, melyet a testnevelést tanító pedagógusok végeznek. A különböző mérések összevetése az évek során egyértelműen azt mutatja, hogy a tanulók nagyobb része tartozik az "egészség" zónába. 

Eredményeink_2014-2018-ig

Eredményeink_2018-2022-ig

A mérés eredményeiről bővebben tájékozódhat a netfit hírportálján, itt.


Kompetencia mérés eredményei 2007-2015-ig.

2015. 
6. évfolyam 
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2014. 
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés

2013. 
6. évfolyam 
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2012. 
4. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam
Intézményi összefoglaló jelentés

2011. 
4. évfolyam 
6. évfolyam
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2010. 
4. évfolyam
6. évfolyam 
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2009. 
4. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam 
Intézményi összefoglaló jelentés

2008. 
4. évfolyam
6. évfolyam 
8. évfolyam

2007
4. évfolyam
8. évfolyam
8. évfolyam szövegértés

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”