Különös közzétételi lista
Intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés megállapításai
Iskolánkban 2023. március 16-án intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés zajlott. Az ellenőrzés, értékelése során a szakértők az alábbi megállípításokat tették:
Értékelés itt olvasható!
Iskolánkban 2017. szeptember 28-án intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés zajlott. Az ellenőrzés, értékelése során a szakértők az alábbi megállípításokat tették:
1. Pedagógiai folyamatok
Fejleszthető területek: -
Kiemelkedő területek:
Az iskola pedagógiai programjában megfogalmazott alapelvek és célok összhangban állnak, reális jövőképet fogalmaznak meg. Érvényesül a PDCA ciklikusság. Az ellenőrzés, értékelés közösen kialakított és végrehajtott nyilvános tevékenység. Eredményes a beiskolázási tevékenység. A csökkenő városkörnyéki gyermeklétszám ellenére az intézmény tanulóinak létszáma folyamatosan emelkedik.
2. Személyiség- és közösségfejlesztés
Fejleszthető területek: -
Kiemelkedő területek:
A kiemelt figyelmet igénylő tanulókat évente nyilvántartják, a velük való foglalkozás tervszerű, szakszerű. A hozzáadott pedagógiai érték növekvő tendenciát mutat. Közösségfejlesztés területén: a programok sokszínűsége.
3. Eredmények
Fejleszthető területek: -
Kiemelkedő területek:
Mérési eredményeik, elemzésük. Kompetenciamérés: A vizsgált időintervallumban egy mérési eredményük sem volt az országos vagy a viszonyítási csoportok átlagértéke alatt. Meghatározó tendencia, hogy a korábbi évekhez hasonló, enyhén javuló eredményeket kapnak. Az alapszintet el nem érők aránya csökken. Nyelvi mérés: mindkét nyelvből mindkét évfolyamon az országos átlagot meghaladó tanulói eredményeik vannak. (96,5% felel meg a KER-ben meghatározott szinteknek). Fizikai állapot mérése: Az egészségzónába tartozó tanulók aránya növekedett. A tanulók további tanulási útjának figyelemmel kísérése érdekében adatbázist működtetnek, melyet folyamatosan frissítenek, elemzik a változásokat
4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció
Fejleszthető területek: -
Kiemelkedő területek:
A belső tudásmegosztás működtetése. Intézményen belüli információátadás .A vezető szerepe a kollégák együttműködésének kezdeményezésében, koordinálásában. Jó gyakorlatok megismerése, támogatása. 5. Az intézmény külső kapcsolatai Fejleszthető területek: Partneriskolai kapcsolat kialakításának megvalósítása. Kiemelkedő területek: Aktív részvétel a helyi rendezvényeken. Partnerek anyagi-és erkölcsi támogatásának megnyerése.
6. A pedagógiai munka feltételei
Fejleszthető területek: -
Kiemelkedő területek:
Az IKT-eszközök kihasználtsága. A továbbképzési programot az intézményi célok és szükségletek, az egyéni életpálya figyelembe vételével alakították ki.
7. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés
Fejleszthető területek: -
Kiemelkedő területek:
A vezetőség felkészült a pedagógiai munka irányításának, ellenőrzésének feladataira. Az intézmény szervezeti és tanulási kultúráját a közösen meghozott, elfogadott és betartott normák, szabályok jellemzik. Az intézmény munkatársai gyűjtik és megosztják a jó tanulásszervezési és pedagógiai gyakorlatokat. Pályázati lehetőségek feltérképezése, lebonyolítása.