olcsai444
nevelotestulet
szalmabála
Asztfaltrajzok

Különös közzétételi lista

Intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés megállapításai

Iskolánkban 2023. március 16-án intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés zajlott. Az ellenőrzés, értékelése során a szakértők az alábbi megállípításokat tették:

Értékelés itt olvasható!

 


Iskolánkban 2017. szeptember 28-án intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés zajlott. Az ellenőrzés, értékelése során a szakértők az alábbi megállípításokat tették:

1. Pedagógiai folyamatok

Fejleszthető területek: -

Kiemelkedő területek:

Az iskola pedagógiai programjában megfogalmazott alapelvek és célok összhangban állnak, reális jövőképet fogalmaznak meg. Érvényesül a PDCA ciklikusság. Az ellenőrzés, értékelés közösen kialakított és végrehajtott nyilvános tevékenység. Eredményes a beiskolázási tevékenység. A csökkenő városkörnyéki gyermeklétszám ellenére az intézmény tanulóinak létszáma folyamatosan emelkedik.

2. Személyiség- és közösségfejlesztés

Fejleszthető területek: -

Kiemelkedő területek:

A kiemelt figyelmet igénylő tanulókat évente nyilvántartják, a velük való foglalkozás tervszerű, szakszerű. A hozzáadott pedagógiai érték növekvő tendenciát mutat. Közösségfejlesztés területén: a programok sokszínűsége.

3. Eredmények

Fejleszthető területek: -

Kiemelkedő területek:

Mérési eredményeik, elemzésük. Kompetenciamérés: A vizsgált időintervallumban egy mérési eredményük sem volt az országos vagy a viszonyítási csoportok átlagértéke alatt. Meghatározó tendencia, hogy a korábbi évekhez hasonló, enyhén javuló eredményeket kapnak. Az alapszintet el nem érők aránya csökken. Nyelvi mérés: mindkét nyelvből mindkét évfolyamon az országos átlagot meghaladó tanulói eredményeik vannak. (96,5% felel meg a KER-ben meghatározott szinteknek). Fizikai állapot mérése: Az egészségzónába tartozó tanulók aránya növekedett. A tanulók további tanulási útjának figyelemmel kísérése érdekében adatbázist működtetnek, melyet folyamatosan frissítenek, elemzik a változásokat

4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció

Fejleszthető területek: -

Kiemelkedő területek:

A belső tudásmegosztás működtetése. Intézményen belüli információátadás .A vezető szerepe a kollégák együttműködésének kezdeményezésében, koordinálásában. Jó gyakorlatok megismerése, támogatása. 5. Az intézmény külső kapcsolatai Fejleszthető területek: Partneriskolai kapcsolat kialakításának megvalósítása. Kiemelkedő területek: Aktív részvétel a helyi rendezvényeken. Partnerek anyagi-és erkölcsi támogatásának megnyerése.

6. A pedagógiai munka feltételei

Fejleszthető területek: -

Kiemelkedő területek:

Az IKT-eszközök kihasználtsága. A továbbképzési programot az intézményi célok és szükségletek, az egyéni életpálya figyelembe vételével alakították ki.

7. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés

Fejleszthető területek: -

Kiemelkedő területek:

A vezetőség felkészült a pedagógiai munka irányításának, ellenőrzésének feladataira. Az intézmény szervezeti és tanulási kultúráját a közösen meghozott, elfogadott és betartott normák, szabályok jellemzik. Az intézmény munkatársai gyűjtik és megosztják a jó tanulásszervezési és pedagógiai gyakorlatokat. Pályázati lehetőségek feltérképezése, lebonyolítása.

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”