szalmabála
Asztfaltrajzok
nevelotestulet
olcsai444

Különös közzétételi lista

Az iskolai lemorzsolódás, évismétlés adatai

2011. évi CXC. törvény a nemzeti köznevelésről kimondja, hogy „lemorzsolódással veszélyeztetett tanuló: az a tanuló, akinek az adott tanévben a tanulmányi átlageredménye közepes teljesítmény alatti vagy a megelőző tanévi átlageredményéhez képest legalább 1,1 mértékű romlást mutat, és esetében komplex, rendszerszintű pedagógiai intézkedések alkalmazása válik szükségessé”. 

 Tanév                               felsősök
létszáma
lemorzsolódás a
felső tagozaton %
Vas megyei
átlag
évismétlés
fő- %
2016/2017
II. félév
162 16,7% 10,21% 1 fő - 0,3%
2017/2018
I. félév
169 13,02% 9,59% -
2017/2018
II.félév
169 8,88% 9,90% 0
2018/2019
I. félév
166 8,43% 9,48% -
2018/2019
II. félév
166 7,23% 8,94% 0
2019/2020
I. félév
183 9,4% 7,95% -
2019/2020
II. félév
183 9,52% 9,94% 0
2020/2021
I. félév
193 5,9% 5,49% -
2020/2021
II. félév
193 3%   1 fő 0,2%
2021/2022
I. félév
192 2,60% 6,41% 0
2021/2022
II. félév
192 3,65% 6,37% 1 fő

 

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”