szalmabála
Asztfaltrajzok
nevelotestulet
olcsai444

Különös közzétételi lista

A hétvégi házi feladat és az iskolai dolgozatok szabályai

Az otthoni felkészülésben előírt szóbeli és írásbeli feladatok elvei, korlátai

1-4. évfolyamon:

  • kizárólag a tanult anyag gyakorlását szolgáló feladatok adhatók
  • hétvégére (szombat, vasárnap) és szünidőre nem adható plusz feladat
  • gyűjtőmunka és szorgalmi feladat adható

5-8. évfolyam:

  • az írásbeli házi feladat a tananyagot begyakoroltathatja, a régi ismeretet felelevenítheti, az új ismeretet előkészítheti
  • hétvégére és szünidőre legfeljebb gyűjtőmunkaként adható plusz feladat
  • a szorgalmi feladat nem számon kérhető, jó vagy jeles érdemjeggyel értékelhető, elfogadásáról a tanuló dönthet

Az iskolai írásbeli beszámoltatások rendje, korlátai

Az 1-4. évfolyamon íratható mérések:

  • diagnosztikus és formatív mérés - nem osztályozható, a nevelőnek szóló visszajelzés - a tanító megítélése szerinti gyakorisággal. A differenciált fejlesztést szolgálják.
  • szummatív - összegző, értékelő, minősítő - mérés íratható év elején, félévkor, év végén, továbbá a tantárgyi sajátosságokat figyelembe véve tanév közben is legfeljebb kettőt félévente.

Az 5-8. évfolyamon írható mérések

  • diagnosztikus és formatív mérés - nem osztályozható, a nevelőnek szóló visszajelzés - a tanító megítélése szerinti gyakorisággal. A differenciált fejlesztést szolgálják.
  • szummatív - összegző, értékelő, minősítő - mérés íratható év elején, félévkor, év végén, továbbá a tantárgyi sajátosságokat figyelembe véve tanév közben is a tantárgyi témakörökkel egyező számú feladatlapokkal, ill. egy-két tanítási óra anyagát számon kérő feladatlappal.

A tanuló túlterhelésének elkerülésére 1-4. évfolyamon napi egy, 5-8. évfolyamon maximum kettő témazáró íratható. A témazáró felmérés érdemjegye súlyozottan vesz részt az osztályzat kialakításában.

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”