hoeses
olcsai444
nevelotestulet
Asztfaltrajzok
szalmabála
unnepitémanap

Híreink

Sokkold a szüleidet, olvass könyvet a nyári szünetben!

Az iskolás lét első éveinek legnagyobb kihívása az olvasás és az írás elsajátítása. Kulcsfontosságú, hiszen az olvasás és az írás később szinte mindenhez kell, akinek pedig hiányosságai vannak e téren, annak nehezebb lesz a  tanulás és a világban való tájékozódás, érvényesülés.
Az olvasás és az írás tanulása nem verseny, nem szabad siettetni! Időt kell hagyni a gyermeknek arra, hogy az ezzel kapcsolatos friss tudása leülepedjen. Ehhez a szülő és a pedagógus részéről is türelem kell, hiszen az egy korosztályba tartozó gyerekek egyéni ritmusa és olvasási életkora nagyon eltérő lehet.
Nem gyorsan, hanem jól és értőn kell olvasni! Ez a kis összeállítás talán segít abban, hogy felfedezhetik a gyerekek az olvasás élményét, szeretetét.  

https://www.csgyk.hu/sites/default/files/mar_en_is_olvasok.pdf

https://mora.hu/hir/nyari-olvasmany-ajanlo

http://mivagyunk.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1162495

 


 

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”