szalmabála
nevelotestulet
Asztfaltrajzok
olcsai444

Híreink

Napközis kirándulás 2019. április

Április 16-án délután az alsós napközis csoportok sétára indultak a városban. Az első úti cél a Szabadság tér volt, ahol mi is elhelyeztünk egy-egy szépen díszített tojást Körmend Húsvéti Fáján.

A következő állomást a Batthyány-kastély jelentette, hogy a gyerekek megnézhessék saját műveiket és a többi iskola tanulóinak munkáit a kistérségi műhelyalkotások kiállításán. A sétát az induláskor kapott feladatlap tette izgalmasabbá. Aki meg akarta oldani, annak szemfülesnek kellett lennie, és odafigyelnie a környezetére, hogy meg tudja nevezni, milyen növényeket látott útközben, észrevegye az utcanévtáblákat és feljegyezze az utcák-terek egykori neveit, térképen jeleníthesse meg az iskolától a tojásfáig vezető utat; végül összeadva-kivonva-szorozva padok, lépcsőfokok, ablakok és oszlopok számát a helyes eredményre jusson. A gyerekek a hosszú sétától fáradtan, de jókedvűen tértek vissza az iskolába, ahol nyuszihozta finomságok várták őket. 

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”