olcsai444
Asztfaltrajzok
nevelotestulet
szalmabála

Híreink

Így búcsúztunk a tanévtől a 7.b-vel

Az idei tanévet a sok nehézség ellenére is sikeresen zártuk: májusban újra találkoztunk a barátokkal, és pótoltuk a kimaradt osztályprogramokat. Júniusban egy kellemes délutánt töltöttünk az Egis üdülőben, sportoltunk, majd beszélgettünk végre egy kiadósat, közben jól fogyott a pizza. Másnap Közlekedési Témanap volt az iskolában, ahol alaposan kimozogtuk magunkat.  Délután a témanaphoz illően biciklire pattantunk és meg sem álltunk Kemestaródfáig. Kis pihenőt tartottunk a játszótéren,  majd a Miród-forráshoz kerekeztünk. A kánikulai melegben jól esett a hűs forrásvízből inni. Megtöltöttük kulacsainkat, és visszaindultunk Körmendre. Elvesztett energiáinkat az útba eső cukrászdában pótoltuk.  Az idei tanév osztályprogramjainak sorát a Mjusban egy közös bowlingozással zártuk. Most egy időre elbúcsúzunk egymástól, a nyár közepén Zánkán újra együtt töltünk egy hetet, szeptemberben pedig innen folytatjuk! 

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”