olcsai444
szalmabála
nevelotestulet
Asztfaltrajzok

Híreink

Balatonnál jártak a másodikosok

Kellemes, napsütötte, május végi napon indultak útnak a 2. osztályosok, hogy megismerkedjenek a Balaton környékének néhány nevezetességével. Elsőként a sümegi várhoz sétáltak fel, ahonnan csodálatos kilátás nyílt a vár alatti környékre. Az idegenvezető érdekes történeteket mesélt a vár életéről, miközben sorra járták be a korhűen berendezett termeket, helyiségeket. Ezután Keszthely felé vették az irányt.  A modellvasút-kiállításon a 19-21. századi Magyarország, Ausztria és Németország vasútjainak másait láthatták a gyerekek. Lenyűgöző volt éjszakai fényekben látni az apró állomásépületeket, vonatszerelvényeket. Délután a sétahajózás alatt jókedvűen beszélgettek, gyönyörködtek a Balatonban és a part menti látnivalókban. A mólón elfogyasztott finom fagylalt is jólesett a meleg időben. Tartalmas, vidám volt ez a nap, melynek során a két második osztály együtt kirándult, közös emlékeket, élményeket szerezve.

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”