Asztfaltrajzok
nevelotestulet
szalmabála
olcsai444

Hasznos információk

Digitális témanap

Kedves Tanuló!

Iskolánkban 2021.03.24-én szerdán  digitális témanap lesz felső tagozatos diákok számára.

Ezen a napon nem lesznek tanóráid, nem kell bejelentkezned online a tanórákra, nem lesz házi feladat sem.

Arra kérünk, hogy az alábbi feladatokat végezd el otthonodban a számítógéped segítségével.

Ügyelj arra, hogy mindig a saját évfolyamodnak megfelelő feladatot válaszd!

Javaslatunk a feladatok elvégzésének sorrendjére:

  • Teszt1 - Kérjük mindenképpen old meg! Kb. 10 perc
  • Teszt2 - Kérjük mindenképpen old meg! Kb 45 perc
  • Játék - Jó móka, javasoljuk, hogy játsz! Kb 30-45 perc
  • Dokumentumkészítés - Később hasznát veheted, javasoljuk, hogy alkoss! Kb 2x45 perc

Reméljük, hogy kellemesen telik ez a  napod. Jó munkádat jutalmazzuk!

Jó szórakozást kívánunk!

 

TESZT

Ítéld meg saját magad, milyen ügyesen használod a számítógépet! Belépő, kezdő, netán gyakorlott, vagy haladó kategóriába tartozol? Itt a lehetőség, hogy megtudd! Segítségedre van az alábbi két teszt.

Szeretnénk megítélni iskolánk tanulóinak digitális kompetencia szintjét, ezért arra kérünk , hogy töltsd ki az alábbi érdekes teszteket. Teszt1, Teszt2. Nem értékeljük tanulói érdemjeggyel a teljesítményeteket, ennek ellenére szeretnénk, hogy a lehető legjobb tudásod szerint töltsd ki.

Fontos! A tesztek megválaszolásánál használd a böngészőprogramodat, találd meg a válaszokat az interneten! Szabad és kell is használnod az internet böngészőt!

A Teszt2 megoldása után lehetőséged van megtekinteni a pontszámodat, ez alapján megítélheted saját teljesítményedet, azaz, hogy milyen ügyesen használod a digitális eszközöket a mindennapi életben. A tesztben rövid videófilmek is vannak, kelleni fog a hangszóró. Amikor végeztél a tezttel kattint a küldés gomba!

5. évfolyam Teszt 1 Teszt 2
6. évfolyam Teszt 1 Teszt 2
7. évfolyam Teszt 1 Teszt 2
8. évfolyam Teszt 1 Teszt 2

Ha megoldottad a tesztet, kattints az űrlap alján a  Küldés gombra!

 

 

Kompetencia szintek a Teszt2 után.

  Szintek 5-6. évfolyam - ponthatárok 7-8. évfolyam- ponthatárok
0%-20% belépő 0-6 0-8
21%-40% kezdő 7-12 9-16
41%-60% hozzáértő 13-18 17-24
61%-80% gyakorlott 19-24 25-32
81%-100% haladó 25-30 33-40

 

JÁTÉK- DIGITÁLIS SZABADULÓSZOBA

A játék célja, hogy helyesen válaszold meg a kérdéseket és érj a játék végére, szabadulj ki!

Kedvcsináló: A játék így kezdődik......

"Egy szobában ébredsz a mennyezetről bántón sugárzó ledek fehér fényére. Kicsit szédülsz, nem érted hogy kerültél ide. Felállsz a földről, hogy szemügyre vedd a helyiséget. Valamiféle labor lehet - robotok vannak mindenfele. Az egyik hozzád gurul kis lánctalpas kerekeivel. Mintha méregetne a szemei helyén lévő kameráival, majd egyszer csak megszólal:....." 

Nagyon jó móka! Próbáld ki magad! Hajrá!

5. évfolyam Kezdjük!
6. évfolyam Kezdjük!
7. évfolyam Kezdjük!
8. évfolyam Kezdjük!

 

DOKUMENTUM KÉSZÍTÉS

Arra kérünk, hogy válassz az évfolyamodnak megfelelő feladatok közül egyet. Majd az általad választott témában  alkoss egy digitális dokumentumot, melyet aztán felhasználhatsz későbbi tanulásod során is. Munkádat mentsd sajátnév_feladatnéven. Az elkészített munkádat értékelni fogjuk. A fájl elküldésének módjáról itt találsz segítséget.

 

5. évfolyam Feladatok itt
6. évfolyam Feladatok itt
7. évfolyam Feladatok itt
8. évfolyam Feladatok itt

Köszönjük a munkádat!

A

 

 

 

 

 

 

LS

Pályázatok

Korábbi pályázatok

Körmendi körmenet a Délvidéken
Körmendi körmenet a Délvidéken
Határtalanul
Határtalanul
Az arisztokrácia nyomában Horvátországban és Szlovéniában
Felvidéki portya Körmendről 2019
Felvidéki portya Körmendről 2019
A bányavárosok felfedezése 2018.
A bányavárosok felfedezése 2018.
Kirándulás Szlovákiába 2017.
A Délvidéken jártunk 2016.
Alpokaljától a Magas-Tátráig 2014.

Kiemelt pályázatunk

Aktív iskola

Bozsik Program

Kosárpalánta

Ökoiskola

További pályázataink

RRF-1.2.1-2021-2021-00001

„Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára”

EFOP-3.3.5-19-2020-00042

Csodaszarvas iskolai közösségi program

EFOP-3.1.5-16-2016-00001

„A tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett intézmények támogatása"

EFOP-3.2.4-16-2016-00001

„Digitális kompetencia fejlesztése”

TIOP-1.1.1-07/1-2008

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

„Teljes körű Iskolai Egészségfejlesztés”